Kryteria oceny recytacji:
Kryteria
|
Punktacja
|
1.
Znajomość tekstu
[2p.
–> 2 nieznaczne błędy (w tym
podpowiedzi nauczyciela);
1p. –>
3 – 5 błędów (w tym podpowiedzi nauczyciela);
0p. –> liczne
błędy, podpowiedzi nauczyciela]
|
0
– 2p.
|
2.
Właściwe tempo mówienia
(dostosowane do sytuacji,
przestrzeganie znaków interpunkcyjnych,
przerzutni)
|
0
– 1p.
|
3.
Wyraźne mówienie
(uczeń jest słyszany i rozumiany)
|
0 – 1p.
|
4.
Wyraz artystyczny
(dostosowanie sposobu mówienia do
prezentowanego fragmentu tekstu,
odpowiednie akcentowanie, modulacja głosu,
pauzy, wyrażanie uczuć za pomocą głosu, zaciekawienie,
wzruszenie słuchaczy)
|
0 – 2p.
|
Przeliczenie
punktów na oceny (dopuszcza się możliwość stosowania + i -):
6p.
–> celujący
5p.
–> bardzo dobry
4p.
–> dobry
3p.
–> dostateczny
2p.
–> dopuszczający
1 – 0p. –> niedostateczny
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz